Novosti|

Prvo ovogodišnje druženje planinara Belišća bilo je 12. siječnja 2020. godine na našoj stazi. Okupljanje je bilo kod svetišta sv. Ane i nas osamnaest članova krenulo je u laganu šetnju do našeg odmorišta. Tamo smo zatekli veću grupu izletnika koji su kao i mi iskoristili lijep dan i uživali u prirodi. Manja grupa je odmah produžila do vodocrpilišta u Gatu, a veći dio ostao na odmorištu. Loženje vatre i priprema ručka u prirodi je prava uživancija. Grupa izletnika je zaista bila originalna i u kotlići su kuhali sarmu. Druženje je, uz kuhanje, pečenje i priču lijepo proteklo. Spremamo svoje stvari, ostavljamo uredno naše odmorište, a svoje smeće nosimo sa sobom. Pozdravljamo se sa izletnicima i krećemo natrag prema svetištu.

Vincekov pohod u Međimurju 18. i 19. siječnja pohode dvoje naših članova. Prvi dan posjećuje se Lendava i hoda se po livadnim bregima i vinogradima, te obilaskom  kapelice Svete Trojice i staro groblje. Drugi je dan Vincekov pohod, hodanje po slikovitim međimurskim bregima prema vinskim kletima iz kojih odjekuje glazba, nudi se naravno vino, kobasice i raznorazne delicije i svi uspješno ishodaju tih 15 kilometara uz vino i pjesmu. To je najmasovniji planinarski pohod u lijepoj našoj, a ove godine je bilo oko 3600 posjetitelja.

U petak, 24. siječnja, bili smo nazočni na proglašenju sportaša grada Belišća. Glavni razlog naše nazočnosti je dodjela priznanja za izniman doprinos razvoju i promociji sporta od Športske zajednice Osječko-baranjske županije i Osječko-baranjske županije našem članu Slobodanu Soldi.  Tu istu večer Soldo putuje u Sloveniju, a cilj puta je snježni Triglav.

U nedjelju, 26. siječnja bili smo u Gazijama na izletu Zadnjega prvoga domaćina HPD „Sunovrat“ Đurđenovac na Krndiji. Iz našeg društva bilo je trinaest članova. Okupilo se oko 200 planinara iz 13 planinarskih udruga. Domaćin nas dočekuje s pićem dobrodošlice te čajem i masnim kruhom. Nakon pozdravne riječi domaćina, idemo na predviđene tri planinarske staze: kraća staza je preko Pijeskova ( oko 2 sata), srednja staza je staza Put dida Račkog (oko 3 sata) i duža je na Petrov vrh ( oko 4 sati). Četvero naših članova odlaze na stazu preko Pijeskova, šestero na stazu Put dida Račkog, a troje je članova lagano šetalo svoju dionicu u Gazijama. Vrijeme je za ovo doba godine predobro i mi smo ga iskoristili za hodanje po tepihu od lišća. Pri povratku u planinarsku kuću očekuje nas izvrstan planinarski grah, nastavljamo druženje uz piće i živu glazbu. Pozdravljamo se s domaćinima i u 14 i 30 krećemo doma da stignemo gledati naše rukometaše.